czwartek, 6 maja 2010

Rewal

Czas się trochę ruszyć , te same plenery place zabaw parki , drzewa itp. mogą powodować że nasza fotograficzna innowacyjność ulegnie wypaleniu a kadry popadną w rutyn. W poszukiwaniu nowych pomysłów i możliwości (jak dla mnie) jak i oczywiście dla wypoczynku spędziliśmy majówkę w Rewalu . Ponieważ każda chwila spędzona z dzieckiem jest dla rodziców czymś wyjątkowych a zdjęcia z pięknego okresu dzieciństwa dostarczą w przyszłości niezwykłych wspomnień warto do tych fotografii podejść poważnie. Poniżej kadry popełnione przeze mnie jak i moją żonę podczas zeszłego weekendu.Może coś się spodoba i kogoś natchnie :)

Na początek moje ulubione Rozbitek





1 komentarz:

  1. Zastanawia mnie dlaczego jest tyle zdjęć z Rewala w czasie lata, a tak mało robionych zimą, przecież zimą też jest tam bardzo ładnie rewal.net.pl/#panoramy

    OdpowiedzUsuń